فرایند استخدام و داستان‌های آن

نه کسی بهم پول می‌ده این متن‌ها رو بنویسم، نه حتی کسی تشویقم می‌کنه! بلکه شاید بدتر چوب لای چرخم هم بکنن. تا الان که ۳۵ سال از خدا عمر گرفتم، شاید بالای ۳۰۰ جا برای مصاحبه کاری مراجعه کردم و آخرش هم گرفتار همین فرایند استخدام شدم. شغلم شد، کمک به شرکت‌های دیگه برای استخدام.

پیش خودم گفتم اگر کسی تازه کار باشه یا با سیستم‌های مدرن آشنا نباشه، شاید بتونم کمکی کنم و در این زمینه راهنمایی باشم. برای همین در وبلاگ شخصیم شروع به نوشتن کردم (قبلا در پست آزمون استخدامی بخش خصوصی از معضلات اینگونه آزمون‌ها صحبت کردم):

شروع داستان

شنبه: امروز ۱۰۰۰ تا رزومه برام فرستادن و ازم خواستن تا پایان هفته رسیدگی کنم و ۲۰ نفر از بین اونها برای مصاحبه انتخاب کنم!

نمی‌خوام حق کسی رو ضایع کنم، از طرفی بررسی این ۱۰۰۰ رزومه در یک هفته کار بسیار دشوار و نشدنی هست!

چی کار می‌شه کرد؟

به یک سیستم نیاز دارم که این رزومه‌ها رو برام تحلیل کنه تا بتونم سریعتر تصمیم بگیرم. بهتره یه سرچی بزنم.

بذارید صادق باشم، برای ادامه این داستان پر چالش مجبور شدم واقعا جستجوهایی انجام بدم و به سایت‌های زیر رسیدم که البته به دلیل اینکه نمی‌خوام عامل ارتقاء هیچ کدوم باشم به صورت لینک نمی‌ذارمشون:
iran.hr
workable.com
irantalent.com
hire.camp
jobinja.ir
jobvision.com
payvast.com
tamasco.ir

و عباراتی که جستجو کردم:
تامین منابع انسانی هوشمند، تامین منابع انسانی فوری، جذب نیروی فوری در فرایند استخدام، تسریع فرایند استخدام، آسان سازی فرایند استخدام، هوشمندسازی فرایند استخدام، اتوماسیون فرایند استخدام

فقط یک سایت من رو مجذوب کرد که در لیست بالا نیاوردم! چون بهش تعصب خاصی دارم، و اون سایت خودمون، مدیریت هوشمند پروسه استخدام با آدیلار، هست.

خب برای امروز کافیه….

در نوشته‌های آتی سعی می‌کنم داستان رو ببرم به سمتی که یه سفر شگفت انگیز در آدیلار با هم داشته باشیم. منتظر نظراتتون هستم…

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا