c همکاری در پروژه های خارجی در freelancer.com – قدمگاه

همکاری در پروژه های خارجی در freelancer.com

شروع داستان

چند وقتی می‌شه به هزار زور و زحمت تونستم به یه اکانت فریلنسر دات کام (freelancer.com) از طریق یکی از دوستان خارجی پیدا کنم. البته ایشون خودش فعلا تبحری در برنامه‌نویسی و دیگر رشته‌های فناوری اطلاعات نداره که بخواد با اکانتش کار کنه. بنابراین بر اساس اعتماد دسترسی به مستر کارت و اطلاعات و اکانتی تایید شده‌ش رو به بنده داده و من هم به خاطر مشغله کاری نتونستم تا حالا استفاده‌ای ببرم.

فقط هزینه کردم تا بتونم در سایت فریلنسر دات کام به اصطلاح Bid یا همون درخواست انجام کار بفرستم.

چند جا از جمله لینکدین و گروه‌های تلگرامی اعلام کردم که اگر دوستان، می‌تونن پروژه‌های این سایت رو انجام بدن، اعلام کنن تا من از طریق این اکانت درخواست بفرستم و اگر موفق شدم بعد از مذاکره، در واقع منقاصه رو ببرم و کارفرما رو راضی کنم با من کار کنه، تحویل دوست عزیزمون بدم و بقیه کارهاش هم در ارتباط مستقیم با هم جلو ببریم تا به پول تبدیل بشه.

البته تا به حال پروژه‌ای رو به اتمام نرسوندم که به پول تبدیل بشه و بخوام نقدش کنم ولی مسلما بعد از اتمام پروژه و رضایت کارفرما پول باید واریز بشه به مستر کارت متصل به اکانت.

نحوه همکاری

در مورد اعتماد، به نظرم به زمان نیاز داره و من فوقش بتونم بعد از نهایی‌شدن انجام پروژه به کسانی که اعتماد به بنده ندارن چک بدم! منتهی از اون ور پای خودم هم گیره و اگر پروژه گرفته شده انجام نشه هزینه‌ای باید پرداخت بشه. راستش نمی‌صرفه وقت بذاریم و قراردادهای مختلف ببندیم و … چون اساسا کار از نظر بین‌المللی غیرقانونی هست (به خاطر تحریم ایران) و هر سری بنده با vpn وصل می‌شم و وارد اکانت می‌شم. در خلال تاییدیه گرفتن هم کلی اذیت شدیم، چون با IPهای مختلف وصل شده بودیم و دوست خارجی‌مون کلی همکاری کرد و آدرس و گواهی بانکی و … برد که اونها اعتماد کنن و اکانت رو تایید نمایند. بعدش دیگه گیری نبود. لذا قبل از شروع کار پیشنهاد می‌کنم در مورد بنده تحقیق کنید، اگر باب میل‌تون بود، با هم همکاری کنیم.

در مورد نحوه همکاری خیلی سوال می‌شد که تصمیم گرفتم این مطلب رو بذارم. اصول کار این طوری هست که از طریق لیست پروژه‌ها یکی رو انتخاب می‌کنید و وارد صفحه‌ش می‌شید:

و بعد از مشاهده متن و ضمائم درخواست می‌فرستید:

این کارها رو من انجام می‌دم داخل سایت فریلنسر دات کام. کاری که شما در ابتدا باید انجام بدید اینه که از طریق یه اکانت تایید نشده یا کانال تلگرامی پروژه رو انتخاب کنید تا بنده برم وارد مناقصه بشم و اگر موفق شدم بگیرم در واقع رابط شما و کارفرما بشم.

فعلا که پولی بابت این کار از شما نمی‌خوام و هدف فقط اینه که اکانت فعال باشه و این هزینه‌ای که بنده کردم به یه دردی بخوره. حالا اگر بعدا دیدم داره زیاد وقتم رو می‌گیره و برای کسایی که دارن باهاش کار می‌کنن واقعا درآمدزایی داره، با توافق هزینه‌های شارژ رو ممکنه ازشون بگیرم و اگر بهتر از اونچه فکر می‌کردیم کار کنه donate هم می‌ذارم که دوستان لطف کنن. ولی در کل اگر این اکانت کار کنه سودش برای من همون اعتبار اکانت هست و خودم هم توسعه‌دهنده هستم و می‌تونم از طریق این اعتبار پروژه‌های بیشتری بردارم و درآمدزایی کنم.

والسلام

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا