پروژه متن باز انتشار اخبار سایت در شبکه‌های اجتماعی

این پروژه یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های متن باز در زمینه شبکه‌های اجتماعی است.

دلیل به وجود آمدن این پروژه، تسریع در مرور و انتشار مفید اخبار شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. به این معنی که ارتباط کاربر با شبکه‌های اجتماعی مختلف به حداقل برسد و با تعیین هدف‌های مشخص حداقل زمان ممکن را برای مرور آنچه مفید است، صرف نماید. مثلا در لینکدین به جای اینکه Top‌ها را مشاهده کنید یا Recentها را یکی یکی بالا پایین نمایید، بر اساس یک سری تگ‌ها و هدف‌ها ابتدا پست‌هایی که به آن تگ‌ها و هدف‌ها نزدیک هستند نمایش داده می‌شوند.

ضمن اینکه در فرایند مشاهده این اخبار، الگوهایی از شما دریافت می‌شود که بدون ثبت در شبکه‌های اجتماعی اصلی و به انتخاب خودتان رفتارتان را ذخیره می‌نمایند تا در آینده با اخبار بهینه‌تری روبرو شوید. به این صورت داده‌ها در اختیار خودتان می‌باشد و می‌توانید هر طور که خواستید آنها را شخصی‌سازی نمایید.

شاخص‌ترین ویژگی پروژه

شما بستری مثل وردپرس دارید که هر وقت خواستید در آن مطالب‌تان را درج می‌نمایید. این‌که مطالب در چه وقتی با چه تگ‌هایی و به چه صورت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شوند را نیز می‌توانید تنظیم کنید.

ممکن است در حال نوشتن یک مطلب موقع مناسبی برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی نباشد، و یا نخواهید وقت اضافی‌تری برای منتشر نمودن آن مطلب در همه شبکه‌های اجتماعی صرف کنید. با این پروژه حتی می‌توانید یک الگوریتم انتشار زمانی دلخواه را برای انتشار در بهترین زمان انتخاب نمایید. با این الگوریتم مشخص می‌شود چه ساعتی بهترین ساعت انتشار مطالب در شبکه‌های اجتماعی است و در آن لحظه این کار انجام می‌شود تا بیشترین بازدید و نتیجه را داشته باشید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا